Tipy #1 | Aliexpress

10:30:00


Ahojte!
V dnešním článku bych vám chtěla představit poslední tři věci, které jsem si objednala z aliexpressu, a se kterými jsem maximálně spokojená. Jedná se o dvoje úžasný šaty a hodinky, které mi přišly včera a prostě je miluju :D
Takže šaty jsem objednávala dohromady do jednoho balíčku. Oboje mě vyšly na 7,68 dolarů což je v přepočtu nějakých 190(?) korun. Takže jsem vlastně za jedny šaty dala 90 korun!! No není to úžasné? Ještě ke všemu když vypadají takhle božsky! () Šaty jsou ze šifonu, takže trochu prosvítají u těch s květinami to nejde až tak vidět, jako u těch nalevo, takže doporučuji brát pod ně nějaké bílé spodní prádlo, ale myslím si, že to není až tak strašné. Hlavně šaty unosím jenom v létě, takže mi to nedělá žádný problém, beru si pod ně většinou plavky, nebo když jdu do města, tak nevadí ani barevná podprsenka, ono to už nějak splyne s barvou šatů. Co mě nadchlo ještě víc (než ty úžasný šaty a ta parádní cena:D) bylo, že šaty dorazily do týdne. Takže kdybych je měla nějak hodnotit tak jim dám asi tak bambilion hvězdiček z pěti.
Tak a posledním předmětem byly tyto hodinky. Vybírala jsem si je mezi snad pěti možná šesti hodinkami, ale ty zbylé mi přišly moc normální, což já nejsem (že jo) proto jsem si musela objednat něco nenormálního, něco, co by ke mně sedělo. Samozřejmě jsem si musela vybrat tyhle hodinky, protože podle mě mají vtip. Rozházená čísla ve spodní části a nápis who cares i'm late anyways (koho to zajímá, stejně jdu pozdě) no nemá to prostě vtip?! Jo největším vtipem je, že tam nejsou "čárky" na minuty a já se v tom absolutně nevyznám, takže mi jsou ty hodinky absolutně k ničemu :DD ale jsou boží a já je miluju. Vyšly mě na 1,69 dolarů, což je v přepočtu nějakých 40-50? korun. Hodinky přišly za necelých 14 dní. Měly takový malý nedostatek a to, že pásek byl trochu odlepený a škrábal mě do ruky, ale nic co by nespravilo vteřinové lepidlo. 
Tak to by bylo pro dnešek všechno, a co vy? Objednáváte věci z aliexpressu?:)
Vaše Lady Caterpillar:)

You Might Also Like

11 komentářů

  1. aj ja mám odtiaľ hodinky (dokonca dvojo, ale jednym s uz roztrhol remienok) a mobil (zatial funguje :D )
    pekné veci si si objednala ;)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Tie šaty vyzerajú ozaj super!

    Na mojom blogu prebieha menšia Giveaway, budem veľmi rada, ak sa zúčastníš :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  3. Joooooooo, ty hodinky jsem už taky někde viděla a strašně je chci! :3 Ale nikde jsem je neuměla najít, takže díky Lady C.! :3 ♥
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  4. Tie hodinky sú super :) videla som ich aj na eBay :) len na mna sú príliš veľké mám rada také s menśím ciferníkom :)
    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Aliexpress je prostě super! :)
    Ty hodinky jsou boží! Čas bych na nich ale taky nepoznala. :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné kousky! Já jsem bohužel (nebo bohudík :D) na objednávání z Aliexpressu srab, nějak nemám důvěru k tomu tam zadat číslo svojí kreditky ;)

    OdpovědětVymazat
  7. šaty mám len v iných farbách a sú skvelé! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na ali jsem dřív nakupovala hodně často, teď už jsem to naštěstí zmírnila a nenakupuju tam už moc :) ale musím říci, že teda z oblečení z ali mám vždy strach a nechci to nikdy riskovat.. :) ale myslím, že ty jsi pořídila dobře :)

    OdpovědětVymazat
  9. Na Aliexpress nakupuju jak divá, ikdyž postupně se krotím.. :D Samozřejmě ně vždycky jsem stoprocentně spokojená s tím, co přijde. Kolikrát mi oblečení nesedí a šperky přijdou rozbité, ale s prodejci je domluva a tak nemám strach nakupovat dál.. :)
    Ty hodiny, co sis objednala, jsou vážně super! :D Mají skvělý motiv, jen by mi asi trošku trvalo, než bych si uvědomila, kolik teda vlastně je... :D
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
  10. Na Aliexpressu jsem dříve nakupovala, ale teď spíše jen ebay a to pouze štětce nebo kryty na mobil, ale šaty jsou skvělé možná se po nich podívám:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Na Aliexpressu jsem dříve nakupovala, ale teď spíše jen ebay a to pouze štětce nebo kryty na mobil, ale šaty jsou skvělé možná se po nich podívám:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)

//]]>