Pojďme šetřit!

7:00:00

Ahojte!:)
Máte vyhlídnutou nějakou super věc, kterou byste si strašně moc chtěli koupit, ale prostě nejste šetřílci a všechno hned rozfofrujete? Tak je tenhle článek přesně pro vás!:)

Poslední dobou jsem zjistila, že můj telefon už není to, co to bývalo a tak jsem se rozhodla, že si začnu šetřit na nový. Jenže já a šetřit? hihihihi. Rozhodla jsem se udělat si tuhle boží (hihihi) kasičku, kam si peníze budu ukládat a zakázala jsem si z té kasičky něco vytáhnout. Zatím teda úspěšně!:)
Pojďme si tedy představit pár mých nápadů jak šetřit.

1. Kasička nebo účet?
Rozhodněte se zda je pro vás lepší šetřit si doma do kasičky nebo jestli nebude lepší mít peníze na účtě. Já osobně jsem si vybrala kasičku, jelikož když mám peníze na účtě tak jenom vytáhnu kartu udělám "píp" a peníze jsou pryč aniž bych si toho všimla. Doma v kasičce na ně nemůžu a jsou mi více na očích.

2. Vážně to nové tričko potřebuješ?
Přijdeš do obchodu a vidíš tam pěkné triko, ale je dost drahé. Opravdu ho potřebuješ? Nebude lepší když si peníze dáš stranou do svých úspor? Není něco lepšího na co si chceš našetřit? Kupuj si nové oblečení jen když si to zasloužíš, jen jako odměnu.

3. Vykliď a prodej.
Určitě máš nacpanou skříň k prasknutí a je v ní nekonečně mnoho věcí, které už stejně nenosíš jen je tam máš, protože je ti líto je vyhodit. Vyřaď nějaké a ještě na tom vydělej!:) Prodej je například na aukru nebo na vinted.
https://www.vinted.cz/uzivatele/26640-minie

4. Šetři na nákupech.
Existuje stránka, přes kterou když nakupuješ na svých oblíbených e-shopech, tak dostáváš určité procento zpátky. Šetři tímto způsobem!:) Je to sice pomalejší, ale na ulici se peníze jen tak neválejí:)
https://www.plnapenezenka.cz/penize-zpet/83988/

5. Vyplňuj dotazníky za peníze. 
Už několik let jsem přihlášená ve výzkumech a dotaznících, kde pravidelně vyplňuju své názory za poplatek. Člověk si tam nevydělá moc, ale nějaký ten peníz to vydělá, už několikrát jsem si nechala "výplatu" poslat na účet, takže je to ověřené.
https://www.askgfk.cz/
http://www.populace.cz/ (do registrace můžete přidat i moje ID, kdybyste chtěli, hihi. 52494)

6. Najdi si práci, brigádu.
Poslední bod. Snad ten, který vyjde 100%. Touhle cestou se dá vydělat dost peněz, tak nebuď líná kůže a šup do práce. Výplatu dávej stranou a potom si užívej toho, co chceš!:)

Snad jsem vás článkem neunudila k smrti a snad vám něco přinesl:)


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Abych pravdu řekla, tak používám i účet i kasičky.. mám asi 4 kasičku a každou na něco jiného, jsem takový kasičkový maniak :D :D :D
    Vždycky když si říkám, že bych mohla něco prodat, tak mi vždycky tak nějak blikne v hlavě, že by to nikdo stejně nenosil, že už to vypadá moc sešla a tak :D
    Vůbec netuším jak ty dotazníky fungují, ale rozhodně to zní dobře, takže se na to určitě kouknu :)
    Loni jsem byla na brigádě u taťky a letos tam jdu znovu :) k tomu mám ještě jednu takovou menší brigádku :) takže se i docela těším, i když to bude hard! :D Každopádně mám v plánu si všechny peníze schovat a neutratit z nich ani kačku :D :)

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  2. šetrenie je môj večný problém :D snažím sa brigádovať, ak dostanem nejaké peniaze od rodičov, tak sa snažím odložiť si ich a neminúť všetko. A určite ich nemôžem mať doma, mám ich pekne na účte.
    Momentálne šetrím na vansky, na Prahu a na camp :D mám čo robiť
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)

//]]>